آب، حیاتیترین سرمایه طبیعی بشر، امروز به یکی از بزرگترین دغدغههای جوامع تبدیل شده است. در ایران نیز کمبود منابع آبی، الگوی ناپایدار مصرف و پیامدهای خشکسالی، نشان میدهد که مسئله آب دیگر صرفاً یک چالش زیستمحیطی نیست، بلکه به بحرانی اجتماعی، اقتصادی و حتی ...
در دوره سهماهه منتهی به پایان خرداد ۱۴۰۴، شرکت بیمه تجارتنو توانست از محل فروش حق بیمه، حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کند. در نتیجه، حق بیمه ناخالص این شرکت به رقمی معادل ۹,۳۰۹ میلیارد ریال رسید. به گزارش فرابیمه و به نقل ...
در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۴، آییننامه مسئولیت اجتماعی شرکتهای تحت مدیریت دولت، توسط هیئت وزیران تصویب شد. آییننامهای که نقطه شروعی تازه برای نهادینه کردن تعهدات اجتماعی شرکتهای دولتی، بهویژه شرکتهای بیمه، به شمار میرود. به گزارش فرابیمه؛ این آییننامه فراتر از یک الزام قانونی ...
شرکت بیمه اتکایی امین در سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۴، عملکردی موفق و قابل تحسین در دو بعد اصلی فعالیتهای خود، یعنی رشد اقتصادی و ایفای مسئولیتهای اجتماعی، از خود به نمایش گذاشت. این شرکت با تکیه بر سیاستگذاریهای کارآمد، شفافیت عملیاتی و ...
بیمه معلم در سال های اخیر تلاش کرده مشارکت گسترده ای در رویدادهای بزرگ مشارکت کرده تا بتواند هم نقش اجتماعی مناسبی داشته باشد و هم فضای خوبی را برای شرکت خود ایجاد کند. به گزارش فرابیمه، شرکت بیمه معلم در سهماهه نخست سال ۱۴۰۴ ...
در شرایط پیچیده و پرتلاطم اقتصاد ایران، رعایت اصول حاکمیت شرکتی نهتنها یک الزام قانونی، بلکه یک مزیت رقابتی محسوب میشود. به گزارش فرابیمه، شرکت بیمه پاسارگاد با استقرار ساختارهای مبتنی بر شفافیت، پاسخگویی و کنترلهای داخلی اثربخش، توانسته است عملکردی قابل توجه در میان ...
بررسی صورتهای مالی سال ۱۴۰۳ نشان میدهد که بعضی شرکتهای بیمه، بودجه تبلیغات و بازاریابی خود را بهطور قابلتوجهی افزایش دادهاند تا سهم بیشتری از بازار بگیرند. در مقابل، برخی دیگر تغییر زیادی در این زمینه نداشتهاند. بررسی عملکرد تبلیغاتی ۸ شرکت بیمهای فعال در ...





