بازوی جدید بیمه تعاون برای اقتصاد خرد/ «آرامش اصناف» در مسیر پایداری بازار
اصناف، شریان زنده و گسترده اقتصاد خرد ایران‌اند. از فروشگاه‌های...
ریتون و بیمه پاسارگاد سامانه اینترنت‌بیمه را راه‌اندازی کردند / جذب ۲۰۰ هزار کاربر طی ۶ ماه
ریتون در ادامه مسیر توسعه راهکار بیمه‌گری دیجیتال خود، با...
هوش مصنوعی نتوانست جای انسان را بگیرد/ کارمندان برمی‌گردند
در حالی‌که بسیاری از شرکت‌ها سال گذشته موجی از اخراج...
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در آیین گرامیداشت نودسالگی بیمه ایران مطرح کرد / ۹۰ سال نقش‌آفرینی بیمه ایران در توسعه اقتصاد ملی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش...
بیمه ایران نود ساله شد! / روایتی از تاسیس اولین شرکت بیمه کشور
۱۵ آبان ۱۳۱۴شمسی. حیاط خانه‌ای بزرگ در میانه خیابان پهلوی...
انتخاب سردبیر

بیمه اجباری رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از جیب مسافر! / سفر گران‌تر برای نجات صندوق‌های ورشکسته؟

حذف نمایندگان بیمه؛ قفل تازه بر پرونده بیماران / مردمِ گرفتار در نابسامانی سامانه‌ها

سیاست، سود و امنیت: بازخوانی صنعت بیمه در ایران از منظر اقتصاد سیاسی / گزارشی تحلیلی از نسبت صنعت بیمه با سیاست‌های اقتصادی دولت

بار خسارت بر دوش مردم؛ ضعف ساختاری بیمه در مواجهه با ریسک‌های جدید

بیمه پاسارگاد؛ الگویی روشن از رشد و سودآوری در صنعت بیمه کشور

نقدی بر گزارش «نرخ رشد حقیقی در سال ۱۴۰۳» / گزارش‌های رشد بخش مالی و بیمه: نقاب توسعه بر چهره بحران

به بهانه انتشار آمار رسمی بیمه مرکزی از کانالی غیررسمی / کمرنگ شدن اعتماد نهادی در نهاد ناظر

بیمه، کالایی لوکس در جامعه‌ای نابرابر/ تحلیلی جامعه‌شناسانه بر برسازی فرهنگ بیمه در ایران

ضریب نفوذ بیمه در حاشیه: بازخوانی یک تجربه ناکام اجتماعی

با بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی کشور / معافیت مالیاتی بیمه عمر مشروط شد

یک تجربه
اخبار شرکت‌ها
در فرابیمه بخوانید

بیمه پارسیان در شش‌ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۴ با تمرکز استراتژیک بر بیمه‌های مرتبط با وسایل نقلیه (بدنه و شخص ثالث)، نه‌تنها جایگاه خود را به‌عنوان یکی از تخصصی‌ترین شرکت‌های بیمه در این حوزه تثبیت کرده، بلکه با رشد ۶۰ درصدی عملکرد ماهانه و بهبود ...

در بازاری که ضریب نفوذ بیمه در کشور هنوز پایین‌تر از میانگین منطقه است، بیمه حوادث انفرادی می‌تواند یکی از ابزارهای توسعه فرهنگ بیمه و حمایت مالی از خانوارها در برابر ریسک‌های غیرقابل پیش‌بینی باشد. شرکت بیمه پاسارگاد، به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار بیمه‌های ...

در ماه‌های اخیر بحث «رسوب حق‌ بیمه» به یکی از جنجالی‌ترین موضوعات صنعت بیمه تبدیل شده است. برخی کارگزاران برخط با توجیه حجم بالای تراکنش‌ها، تسویه را در بازه‌های زمانی خاصی انجام می‌دهند که به گفته کارگزاران برخط به واسطه صورت‌های مالی شفافی که دارند، ...

بیمه سینا در ماه‌های اخیر با معرفی سامانه هوشمند «سیناپس» و توسعه اپلیکیشن «با سینا»، به‌عنوان یکی از پیشگامان تحول دیجیتال در صنعت بیمه ایران ظاهر شده است. این اقدامات موجب شد این شرکت در نهمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی، از سوی وزارت صنعت، ...

با افزایش تقاضا برای خدمات زیبایی و گسترش سالن‌های آرایشی در سراسر کشور، موضوع ایمنی و جبران خسارت‌های احتمالی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. در همین راستا، شرکت بیمه تجارت نو اخیراً از طرحی اختصاصی تحت عنوان «زیبانو» رونمایی کرده که هدف آن ...

بیمه اتکایی امین در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۴ با عملکردی بی‌سابقه، نه‌تنها پیش‌بینی‌های خود را محقق کرد، بلکه با جهش 140 درصدی به حق بیمه قبولی بالغ بر 15هزار میلیارد ریال رسید و جایگاه خود را به‌عنوان پیشرو در صنعت بیمه اتکایی ...

بیمه‌های ویژه دانش‌آموزان در سال‌های اخیر به‌عنوان ابزاری برای حمایت مالی و روانی خانواده‌ها شناخته شده‌اند. این بیمه‌ها علاوه بر پوشش خطرات و حوادث دوران تحصیل، نقش مهمی در ایجاد پشتوانه مالی برای آینده دانش‌آموزان دارند. خانواده‌ها با پرداخت حق بیمه اندک اما مستمر، می‌توانند ...