بیمه پارسیان در ششماهه نخست سال مالی ۱۴۰۴ با تمرکز استراتژیک بر بیمههای مرتبط با وسایل نقلیه (بدنه و شخص ثالث)، نهتنها جایگاه خود را بهعنوان یکی از تخصصیترین شرکتهای بیمه در این حوزه تثبیت کرده، بلکه با رشد ۶۰ درصدی عملکرد ماهانه و بهبود ...
در بازاری که ضریب نفوذ بیمه در کشور هنوز پایینتر از میانگین منطقه است، بیمه حوادث انفرادی میتواند یکی از ابزارهای توسعه فرهنگ بیمه و حمایت مالی از خانوارها در برابر ریسکهای غیرقابل پیشبینی باشد. شرکت بیمه پاسارگاد، بهعنوان یکی از بازیگران اصلی بازار بیمههای ...
در ماههای اخیر بحث «رسوب حق بیمه» به یکی از جنجالیترین موضوعات صنعت بیمه تبدیل شده است. برخی کارگزاران برخط با توجیه حجم بالای تراکنشها، تسویه را در بازههای زمانی خاصی انجام میدهند که به گفته کارگزاران برخط به واسطه صورتهای مالی شفافی که دارند، ...
بیمه سینا در ماههای اخیر با معرفی سامانه هوشمند «سیناپس» و توسعه اپلیکیشن «با سینا»، بهعنوان یکی از پیشگامان تحول دیجیتال در صنعت بیمه ایران ظاهر شده است. این اقدامات موجب شد این شرکت در نهمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی، از سوی وزارت صنعت، ...
با افزایش تقاضا برای خدمات زیبایی و گسترش سالنهای آرایشی در سراسر کشور، موضوع ایمنی و جبران خسارتهای احتمالی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. در همین راستا، شرکت بیمه تجارت نو اخیراً از طرحی اختصاصی تحت عنوان «زیبانو» رونمایی کرده که هدف آن ...
بیمه اتکایی امین در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۴ با عملکردی بیسابقه، نهتنها پیشبینیهای خود را محقق کرد، بلکه با جهش 140 درصدی به حق بیمه قبولی بالغ بر 15هزار میلیارد ریال رسید و جایگاه خود را بهعنوان پیشرو در صنعت بیمه اتکایی ...
بیمههای ویژه دانشآموزان در سالهای اخیر بهعنوان ابزاری برای حمایت مالی و روانی خانوادهها شناخته شدهاند. این بیمهها علاوه بر پوشش خطرات و حوادث دوران تحصیل، نقش مهمی در ایجاد پشتوانه مالی برای آینده دانشآموزان دارند. خانوادهها با پرداخت حق بیمه اندک اما مستمر، میتوانند ...





