زلزله تهران و سوالی که دیر پرسیده می‌شود؛ آیا بیمه داریم؟
لیدا هادی، سردبیر فرابیمه/ هشدار درباره سناریوی زلزله ۷.۴ ریشتری...
تقویت بازدهی بیمه‌های عمر/ اعلام سود مشارکت ۲ همتی بیمه پاسارگاد
سود مشارکت در منافع بیمه‌گزاران بیمه پاسارگاد برای سال ۱۴۰۳...
بخشنامه واریز مستقیم حق‌ بیمه؛ پایان یک رویه پرچالش یا آغاز یک مقاومت صنفی؟
اقدام اخیر بیمه مرکزی ایران در ارسال پیش‌نویس بخشنامه «لزوم...
تسویه ۴.۲ همت مطالبات درمانی؛ پیام بیمه معلم به بازار بیمه و نظام سلامت
تسویه کامل مطالبات مراکز درمانی و خسارات بیمه‌گزاران تا مهرماه...
روایت دوگانه بیمه پارسیان از ترازنامه تا مسئولیت اجتماعی / هم سودآوری، هم ایفای نقش اجتماعی
در فضای جدید اقتصاد ایران، جایگاه شرکت‌های بیمه در حال...
انتخاب سردبیر

تحلیل جامعه‌شناختی قانون و نظم رانندگی در ایران / جریمه‌های بی‌اثر؛ چرا بازدارندگی در جاده‌های ایران کار نمی‌کند؟

راننده یا بدهکار؟ / تهدید تازه تامین اجتماعی علیه رانندگان اسنپ و تپسی

بیمه اجباری رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از جیب مسافر! / سفر گران‌تر برای نجات صندوق‌های ورشکسته؟

حذف نمایندگان بیمه؛ قفل تازه بر پرونده بیماران / مردمِ گرفتار در نابسامانی سامانه‌ها

سیاست، سود و امنیت: بازخوانی صنعت بیمه در ایران از منظر اقتصاد سیاسی / گزارشی تحلیلی از نسبت صنعت بیمه با سیاست‌های اقتصادی دولت

بار خسارت بر دوش مردم؛ ضعف ساختاری بیمه در مواجهه با ریسک‌های جدید

بیمه پاسارگاد؛ الگویی روشن از رشد و سودآوری در صنعت بیمه کشور

نقدی بر گزارش «نرخ رشد حقیقی در سال ۱۴۰۳» / گزارش‌های رشد بخش مالی و بیمه: نقاب توسعه بر چهره بحران

به بهانه انتشار آمار رسمی بیمه مرکزی از کانالی غیررسمی / کمرنگ شدن اعتماد نهادی در نهاد ناظر

بیمه، کالایی لوکس در جامعه‌ای نابرابر/ تحلیلی جامعه‌شناسانه بر برسازی فرهنگ بیمه در ایران

یک تجربه
اخبار شرکت‌ها
در فرابیمه بخوانید

سرف‌شارک، از بزرگترین شرکت‌های حوزه امنیت سایبری و ارائه دهنده وی‌پی‌ان، براساس مطالعه‌ای مستقل به رده‌بندی کشور‌ها براساس شاخصی به نام کیفیت زندگی دیجیتال یا «Digital Quality of Life» می‌پردازد و جدید‌ترین رده‌بندی این شاخص نه تنها ایران را در رده‌بندی کلی در جایگاه ۱۱۰ ...

سفر کاری مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بیمه تجارت‌نو به استان خراسان رضوی را می‌توان نمونه‌ای روشن از «توسعه بازار مبتنی بر شبکه و نهاد» در صنعت بیمه دانست؛ سفری که هم‌زمان سه محور کلیدی را هدف گرفت: توانمندسازی شبکه فروش، بستن توافق‌های نهادی برای دسترسی ...

همایش سراسری «هم‌اندیشی مدیران بیمه معلم» را می‌توان یکی از مهم‌ترین رویدادهای راهبردی این شرکت در سال جاری دانست؛ رویدادی که فراتر از یک گردهمایی مدیریتی، نقش یک نقطه عطف در بازتعریف مسیر آینده بیمه معلم را ایفا کرد. تمرکز اصلی این همایش بر «توسعه ...

صنعت بیمه ایران نیز همچون بانکداری، در سال‌های اخیر شاهد دگرگونی جدی در نحوه ارتباط با مخاطبان بوده است. گسترش شبکه‌های اجتماعی مرزهای سنتی روابط عمومی بیمه‌ها را تغییر داده و فضایی فراهم کرده که در آن کاربران تجربیات، انتقادات و برداشت‌های خود را بدون واسطه ...

طلای آنلاین، که این روزها برای بسیاری از خانوارها به تنها درِ باز مانده برای ورود به بازار طلا تبدیل شده، از جنس یک تحول ساده فناورانه نیست؛ بازتابی از تغییری عمیق‌تر در شیوه مواجهه طبقه متوسط با نااطمینانی اقتصادی است. در شرایطی که قیمت ...

پرویز خسروشاهی، رئیس کل بیمه مرکزی که این روزها در کانال نکته آمار و اطلاعاتی منسجم از وضعیت بیمه در ایران و جهان به مخاطبان خود عرضه می‌کند در آخرین پست خود آماری به نقل از دانشگاه کمبریج داد که برای اکوسیستم نوآوری بیمه کشور ...

معاون تکنولوژی ازکی، اعلام کرد نسل جدید چت‌بات این پلتفرم توانسته نرخ درخواست مشتریان برای اتصال به اپراتور نیروی انسانی در زمان درخواست پشتیبانی روی سایت را از حدود ۳۵ درصد به ۹ درصد کاهش دهد. محمود کهنسال، معاون تکنولوژی ازکی در ابتدای ارائه خود ...