نقش‌آفرینی اجتماعی بیمه ملت با بیمه تحصیل فرزندان / چگونه یک محصول بیمه‌ای به فرهنگ‌سازی کمک می‌کند؟
امروز، آینده‌پژوهی و برنامه‌ریزی مالی برای رویدادهای مهم زندگی، از...
نقدی بر گزارش «نرخ رشد حقیقی در سال ۱۴۰۳» / گزارش‌های رشد بخش مالی و بیمه: نقاب توسعه بر چهره بحران
در ارزیابی سلامت یک اقتصاد، رشد بخش «فعالیت‌های مالی و...
عدالت جنسیتی در پرداخت خسارت؛ فرصتی تازه برای بازسازی سرمایه اجتماعی بیمه
اجرای «برابری دیه زن و مرد در سوانح رانندگی» فقط...
گام مهم بیمه سینا برای حمایت از توسعه «پنل‌های خورشیدی» / اهمیت پنل‌های خورشیدی در ایران امروز                           
امروز، ایران در موقعیتی قرار گرفته که گذار به انرژی‌های...
مدیرعامل بیمه ایران در دیدار با استاندار اصفهان عنوان کرد / پشتوانه ۹۰ ساله بیمه ایران؛ امنیت اقتصادی سرمایه‌گذاران اصفهان
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران پشتوانه ۹۰ ساله بیمه...
انتخاب سردبیر

نقدی بر گزارش «نرخ رشد حقیقی در سال ۱۴۰۳» / گزارش‌های رشد بخش مالی و بیمه: نقاب توسعه بر چهره بحران

به بهانه انتشار آمار رسمی بیمه مرکزی از کانالی غیررسمی / کمرنگ شدن اعتماد نهادی در نهاد ناظر

بیمه، کالایی لوکس در جامعه‌ای نابرابر/ تحلیلی جامعه‌شناسانه بر برسازی فرهنگ بیمه در ایران

ضریب نفوذ بیمه در حاشیه: بازخوانی یک تجربه ناکام اجتماعی

با بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی کشور / معافیت مالیاتی بیمه عمر مشروط شد

بحران بیمه در سایه بحران هرمز / تنگه‌ای که صنعت بیمه جهانی را به لرزه درمی‌آورد

فنحاب برای همیشه خاموش شد / یک تصمیم جنجالی از سوی نهاد ناظر

صنعت بیمه تا چه اندازه توان بازسازی دوران پساجنگ را دارد؟ / چالش‌های صنعت نحیف بیمه در مواجهه با خسارات ناشی از جنگ

بررسی نسبت بدهی بیمه پارسیان/ کاهش ریسک مالی در سایه مدیریت هوشمندانه

بیمه زنان خانه‌دار؛ آمارهایی که فریاد می‌زنند اما شنیده نمی‌شوند

یک تجربه
اخبار شرکت‌ها
در فرابیمه بخوانید

در شرایط پیچیده و پرتلاطم اقتصاد ایران، رعایت اصول حاکمیت شرکتی نه‌تنها یک الزام قانونی، بلکه یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود. به گزارش فرابیمه، شرکت بیمه پاسارگاد با استقرار ساختارهای مبتنی بر شفافیت، پاسخگویی و کنترل‌های داخلی اثربخش، توانسته است عملکردی قابل توجه در میان ...

بررسی صورت‌های مالی سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که بعضی شرکت‌های بیمه، بودجه تبلیغات و بازاریابی خود را به‌طور قابل‌توجهی افزایش داده‌اند تا سهم بیشتری از بازار بگیرند. در مقابل، برخی دیگر تغییر زیادی در این زمینه نداشته‌اند. بررسی عملکرد تبلیغاتی ۸ شرکت بیمه‌ای فعال در ...

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان رکن نظارتی صنعت بیمه، وظیفه‌ای کلیدی در تضمین شفافیت، مقابله با تعارض منافع و صیانت از اعتماد عمومی بر عهده دارد. با این حال، شواهد و تحلیل‌های موجود نشان می‌دهد که این نهاد در انجام وظایف اساسی خود دچار ...

فناوری‌های سخت‌افزاری سال‌ها محور توسعه در کشور بوده‌اند اما حالا معاونت علمی ریاست‌جمهوری با برگزاری «جایزه ملی نوآوری اجتماعی» تلاش دارد مسیر تازه‌ای در حمایت از ایده‌های نو در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی هم بگشاید. این جایزه به استارت‌آپ‌ها، پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد ...

حمله‌ سایبری به شرکت آلیانز لایف، یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه آمریکا موجب افشای اطلاعات میلیون‌ها نفر شد. حمله‌ هکری به شرکت Allianz Life Insurance آمریکا منجر به افشای اطلاعات شخصی حدود ۱٫۵ میلیون نفر از مشتریان این شرکت شد. این حمله در تاریخ ۱۶ ...

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: خسارت خودرو‌های داخلی آسیب‌دیده در جنگ ۱۲ روزه، بدون نوبت و بر اساس ارزیابی کارشناسان بیمه پرداخت می‌شود.  سید محمد اتابک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه بیمه در حال بررسی‌ خودروهای آسیب‌دیده شهروندان است؛ ...

رئیس عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه درمورد طرح همیار و بیمه سهام اشخاص حقیقی توضیحاتی داد. به گزارش فرابیمه شریفیان، رئیس عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه درمورد طرح همیار و بیمه سهام اشخاص حقیقی گفت: این بسته حمایتی بعد از بازگشایی بازار بعد از جنگ ...