بازوی جدید بیمه تعاون برای اقتصاد خرد/ «آرامش اصناف» در مسیر پایداری بازار
اصناف، شریان زنده و گسترده اقتصاد خرد ایران‌اند. از فروشگاه‌های...
ریتون و بیمه پاسارگاد سامانه اینترنت‌بیمه را راه‌اندازی کردند / جذب ۲۰۰ هزار کاربر طی ۶ ماه
ریتون در ادامه مسیر توسعه راهکار بیمه‌گری دیجیتال خود، با...
هوش مصنوعی نتوانست جای انسان را بگیرد/ کارمندان برمی‌گردند
در حالی‌که بسیاری از شرکت‌ها سال گذشته موجی از اخراج...
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در آیین گرامیداشت نودسالگی بیمه ایران مطرح کرد / ۹۰ سال نقش‌آفرینی بیمه ایران در توسعه اقتصاد ملی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش...
بیمه ایران نود ساله شد! / روایتی از تاسیس اولین شرکت بیمه کشور
۱۵ آبان ۱۳۱۴شمسی. حیاط خانه‌ای بزرگ در میانه خیابان پهلوی...
انتخاب سردبیر

بیمه اجباری رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از جیب مسافر! / سفر گران‌تر برای نجات صندوق‌های ورشکسته؟

حذف نمایندگان بیمه؛ قفل تازه بر پرونده بیماران / مردمِ گرفتار در نابسامانی سامانه‌ها

سیاست، سود و امنیت: بازخوانی صنعت بیمه در ایران از منظر اقتصاد سیاسی / گزارشی تحلیلی از نسبت صنعت بیمه با سیاست‌های اقتصادی دولت

بار خسارت بر دوش مردم؛ ضعف ساختاری بیمه در مواجهه با ریسک‌های جدید

بیمه پاسارگاد؛ الگویی روشن از رشد و سودآوری در صنعت بیمه کشور

نقدی بر گزارش «نرخ رشد حقیقی در سال ۱۴۰۳» / گزارش‌های رشد بخش مالی و بیمه: نقاب توسعه بر چهره بحران

به بهانه انتشار آمار رسمی بیمه مرکزی از کانالی غیررسمی / کمرنگ شدن اعتماد نهادی در نهاد ناظر

بیمه، کالایی لوکس در جامعه‌ای نابرابر/ تحلیلی جامعه‌شناسانه بر برسازی فرهنگ بیمه در ایران

ضریب نفوذ بیمه در حاشیه: بازخوانی یک تجربه ناکام اجتماعی

با بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی کشور / معافیت مالیاتی بیمه عمر مشروط شد

یک تجربه
اخبار شرکت‌ها
در فرابیمه بخوانید

محمدرضا عارف، معاون اول رییس جمهوری که این روزها ریاست سازمان ملی هوش مصنوعی را نیز به عهده دارد (خبری که بعد از مدتی در میانه تایید و تکذیب محو شد) در اختتامیه اولین دوره المپیک فناوری در پارک فناوری پردیس از افت رتبه کشور ...

به حتم در شرایط رقابتی کسب و کار امروزی، قدرت و جایگاه ویژه برند در ذهن مشتریان، یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها در بازار به شمار می رود. لذا شرکتهایی که با مبنا قرار دادن مصرف‌کنندگان به عنوان مرکز ثقل کسب و کارشان، توانسته‌اند ...

ردیف محصولات تازه با خلاقیت در نام‌گذاری. این نخستین شاخصی است که این روزها بیمه البرز از خود در صنعت بیمه کشور بر سر زبان‌ها رایج کرده است. آمیزه‌ای از خلاقیت و نوآوری در طراحی محصول در همه ابعاد آن این شرکت بیمه را در ...

پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد پیش‌نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی از مجموعه اسناد اقدامات کلان «سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی» با هدف ساماندهی و نظارت بر تبلیغات تجاری در فضای مجازی، جهت بررسی و تصویب به ...

در دسترس بودن. این مهم‌ترین هدفی است که بیمه ملت در یک سال گذشته به خصوص بعد از گرفتن پرتفوی بزرگ صندوق بازنشستگی کشور برای خود تعریف کرده است و در این میان گسترش شعب در بازه زمانی کوتاه از مهم‌ترین استراتژی‌هایی است که خاستگاه ...

عبدالناصر همتی سال‌های نه چندان دور در کوران بحران افکار عمومی با کلیدواژه حقوق های نجومی سکاندار بیمه مرکزی شد. سالها از آن تراژدی نظام مدیریت کشور می‌گذرد اما همچنان موضوعات مختلفی ظرفیت بازتولید بحران‌های مشابه دارند که یکی از مهمترین آنها تسهیلات ارزان‌قیمت میلیاردی ...

بیمه ملت با بهره‌گیری از استراتژی‌های هوشمندانه و افزایش حق بیمه صادره، در نیمه نخست سال 1403 سودآوری خود را به میزان 95 درصد افزایش داد و به سود خالص 357 میلیارد تومانی دست یافت. این عملکرد درخشان، بیمه ملت را به عنوان یکی از ...